Tunel Bujanovský |
Tunel: |
Bujanovský |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Malá Lodina - Margecany |
Kraj, okres: |
Košický, Gelnica |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
3409 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
rekonštrukcia tunela + výstavba únikových štôlní dĺžky cca 1100 m z oboch portálov |
|
Tunel Červený Kút
|
Tunel: |
Červený Kút |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Žilinský, Liptovský Mikuláš |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
SUDOP PRAHA a.s., Praha |
|
DRS: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava, SUDOP PRAHA a.s., Praha |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
4863,85 m + 4855,17 m |
|
Priečny rez: |
52,96 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
2-rúrový tunel (1 koľaj v každej rúre) s 9 prechodnými priečnymi prepojeniami |
|
Tunel Chrasť
|
Tunel: |
Chrasť |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Poprad - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Spišská Nová Ves |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Metroprojekt Praha a.s., PRODEX spol. s r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
430 m |
|
Priečny rez: |
priechodný prierez UIC C s elektrickým nadstavcom podľa predpisu Ž11, 110-118 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Osová vzdialenosť koľají v tunely je 4,2 m. |
|
Tunel Dúbrava
|
Tunel: |
Dúbrava |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Žilinský, Liptovský Mikuláš |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DRS: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1330 m |
|
Priečny rez: |
81,91 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
1-rúrový 2-koľajný tunel s únikovou chodbou je súčasťou tunelového systému Dúbrava-Zámčisko |
|
Tunel Hencnava
|
Tunel: |
Hencnava |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Žilinský, Liptovský Mikuláš |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
|
DRS: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava, Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1060,012 m |
|
Priečny rez: |
80,19 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
1-rúrový 2-koľajný tunel s únikovou šachtou |
|
Tunel Holica |
Tunel: |
Holica |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Kysak - Malá Lodina |
Kraj, okres: |
Košický, Košice okolie |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1730 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Nový tunel s únikovým schodiskom |
|
Tunel Kalmanka
|
Tunel: |
Kalmanka |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Poprad - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Spišská Nová Ves |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava, PRODEX spol. s r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
530 m |
|
Priečny rez: |
priechodný prierez UIC C s elektrickým nadstavcom podľa predpisu Ž11, 110-118 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Osová vzdialenosť koľají v tunely je 4,2 m. |
|
Tunel Karpaty
|
Tunel: |
Karpaty |
Lokalizácia: |
D4, Ivanka pri Dunaji, sever – BA, Záhorská Bystrica |
Kraj, okres: |
Bratislavský, Bratislava, Malacky |
Investor: |
NDS a.s. |
Projektant |
DÚR: |
|
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos, s. r. o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
variantné riešenia od dĺžky 1842 m po 8068 m |
|
Priečny rez: |
kruhový profil (TBM) priemeru 12,2 m |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Pre daný tunel je vypracovaná technická štúdia. Zhotoviteľom je Združenie Bratislava–Stupava, tvorené spoločnosťami
HBH projekt spol. s r. o. a Amberg Engineering Slovakia, s. r. o. |
|
Tunel Kluknava
|
Tunel: |
Kluknava |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Margecany - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Gelnica |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Terraprojekt a.s., Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
590 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
|
|
Tunel Kolinovský
|
Tunel: |
Kolinovský |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Poprad - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Spišská Nová Ves |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Metroprojekt Praha a.s., PRODEX spol. s r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
925 m |
|
Priečny rez: |
priechodný prierez UIC C s elektrickým nadstavcom podľa predpisu Ž11, 110-118 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Osová vzdialenosť koľají v tunely je 4,2 m. |
|
Tunel Kolombiarok
|
Tunel: |
Kolombiarok |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Prešovský, Poprad |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
|
DRS: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1210 m |
|
Priečny rez: |
81,07 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
1-rúrový 2-koľajný tunel s únikovou chodbou |
|
Tunel Kýčera
|
Tunel: |
Kýčera |
Lokalizácia: |
ŽSR, Modernizácia koridoru, št.hranica ČR/SR - Čadca - Krásno |
Kraj, okres: |
Žilinský, Čadca |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava, SUDOP PRAHA a.s., Praha, IKPCE a.s. Praha |
|
DSP: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava, SUDOP PRAHA a.s., Praha, IKPCE a.s. Praha |
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
západná tunelová rúra - celková dl. 4.300,0 m ( z toho razená 4.170,0 m/ NRTM 490 m, TBM 3.640 m), východná tunelová rúra - celková dl. 4.286,35 m (z toho razená 4.116,11 m / z toho NRTM 455 m, TBM 3.661,11 m) |
|
Priečny rez: |
výrub 84,95 m2, STP 52,44 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
2-rúrový tunel (1 koľaj v každej rúre) zo 8 prechodnými priečnymi prepojeniami, 490 m od vjazdového portálu v spoločnej konštrukcii NRTM, ďalej prechod na 2x kruhový profil TBM |
|
Tunel Kysacký |
Tunel: |
Kysacký |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Kysak - Malá Lodina |
Kraj, okres: |
Košický, Košice okolie |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
992 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
|
|
Tunel Margecany |
Tunel: |
Margecany |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Margecany - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Gelnica |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Terraprojekt a.s., Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
780 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
|
|
Tunel Okruhliak
|
Tunel: |
Okruhliak |
Lokalizácia: |
R4, Prešov, severný obchvat |
Kraj, okres: |
Prešovský, Prešov |
Investor: |
NDS a.s. |
Projektant |
DÚR: |
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava |
|
DSP: |
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava |
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1 913 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
|
|
Tunel Olcnava
|
Tunel: |
Olcnava |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Poprad - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Spišská Nová Ves |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Metroprojekt Praha a.s., PRODEX spol. s r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1420 m |
|
Priečny rez: |
priechodný prierez UIC C s elektrickým nadstavcom podľa predpisu Ž11, 110-118 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Osová vzdialenosť koľají v tunely je 4,2 m. |
|
Tunel Palúdza
|
Tunel: |
Palúdza |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Žilinský, Liptovský Mikuláš |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DRS: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
630 m |
|
Priečny rez: |
84,87 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
jednorúrový dvojkoľajný hĺbený tunel bez únikovej štôlne |
|
Tunel Soroška
|
Tunel: |
Soroška |
Lokalizácia: |
R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou |
Kraj, okres: |
Košický, Rožňava |
Investor: |
NDS a.s. |
Projektant |
DÚR: |
Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
Severná rúra bude mať dĺžku 4,27 km, južná 4,282 km |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Súčasťou tunela bude 5 núdzových zálivov, 5 priečnych prejazdných prepojení a 12 priechodných prepojení. |
|
Tunel Španí Háj
|
Tunel: |
Španí Háj |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Poprad - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Spišská Nová Ves |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava, PRODEX spol. s r.o. Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
720 m |
|
Priečny rez: |
priechodný prierez UIC C s elektrickým nadstavcom podľa predpisu Ž11, 110-118 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Osová vzdialenosť koľají v tunely je 4,2 m. |
|
Tunel Štrba
|
Tunel: |
Štrba |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Prešovský, Poprad |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DRS: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
2497,73 m |
|
Priečny rez: |
plocha svetlého prierezu 80,19 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
1-rúrový 2-koľajný tunel s dvoma únikovými chodbami |
|
Tunel Ťahanovce |
Tunel: |
Ťahanovce |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Kysak - Košice |
Kraj, okres: |
Košický, Košice okolie |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Metroprojekt Praha a.s. |
|
DSP: |
Metroprojekt Praha a.s. |
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geo Slovakia s.r.o. |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
820 m |
|
Priečny rez: |
od 113 do 138 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Priechodový prierez UIC C s elektrickým nadstavcom, osová vzdialenosť koľají 4200 mm. |
|
Tunel Turnisko
|
Tunel: |
Turnisko |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Margecany - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Gelnica |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Terraprojekt a.s., Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
1290 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
Nový tunel + úniková štôlňa dĺžky 110 m |
|
Tunel Uhliská |
Tunel: |
Uhliská |
Lokalizácia: |
Traťový úsek Margecany - Krompachy |
Kraj, okres: |
Košický, Gelnica |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Terraprojekt a.s., Bratislava |
|
DSP: |
|
|
DRS: |
|
|
AD: |
|
Geologický prieskum: |
Geofos s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
980 m |
|
Priečny rez: |
|
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
|
|
Tunel Zámčisko
|
Tunel: |
Zámčisko |
Lokalizácia: |
Paneurópsky koridor 5a, trať č. 180, úsek Liptovský Mikuláš - Poprad - Tatry (mimo) |
Kraj, okres: |
Žilinský, Liptovský Mikuláš |
Investor: |
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava |
Projektant |
DÚR: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DSP: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
DRS: |
Basler & Hofmann Slovakia s.r.o., Bratislava |
|
AD: |
REMING CONSULT a.s., Bratislava |
Geologický prieskum: |
CAD-ECO, s.r.o., Žilina |
Zhotoviteľ stavby: |
|
Základné údaje |
Začiatok výstavby: |
|
|
Odovzdané do užívania: |
|
|
Dĺžka: |
155 m |
|
Priečny rez: |
79,84 m2 |
Celkové náklady: |
|
Špeciálne charakteristiky: |
1-rúrový 2-koľajný tunel je súčasťou tunelového systému Dúbrava-Zámčisko |
|